Ofte stillede spørgsmål


Her finder du ofte stillede spørgsmål samt information omkring, hvordan du laver en bestilling på minbedstebog.dk.

Hvordan bestiller jeg en personlig bog med mit barn i hovedrollen?

For at bestille en personlig bog skal du igennem følgende simple trin:

1. Vælg først hvilken bog, du ønsker at personliggøre til dit barn. Du kan se hele udvalget her.

2. Udfyld alle felterne med dit barns oplysninger - herunder navn, hudtone, hårfarve mm. alt efter fortælling. Giv dig endelig god tid, så du er helt sikker på, at alt bliver indtastet korrekt. 

3. Klik "Gem og se eksempel". Kontrollér at de indtastede oplysninger er korrekte, og som du ønsker dem. Finder du fejl i informationerne, kan du gå tilbage til redigeringen ved at klikke "Ret informationer". Når alt ser fint ud, kan du klikke "Tilføj bogen til kurven". 

4. Nu bliver du ført videre til varekurven. Her kan du se din bestillingsoversigt og evt. tilføje flere produkter, inden du accepterer handelsbetingelserne og klikker "Til kassen". 

5. I det sidste step indtastes fakturerings- samt leveringsoplysninger, hvorefter du klikker "Til betaling" for at gennemføre din ordre. 

Så snart din ordre er gennemført, vil du modtage en ordrebekræftelse samt kvittering fra os på mail. Her opfordrer vi igen til at dobbelttjekke, at de indtastede informationer er korrekte, så der ikke opstår fejl i din bog. Vær opmærksom på, at du har 1 time til at ændre i din bestilling, før den går videre i produktion, og at det herefter ikke vil være muligt at foretage ændringer.

Hvordan bestiller jeg en personlig plakat til mit barn?

For at bestille en personlig plakat skal du igennem følgende simple trin:

1. Vælg først hvilken plakat, du ønsker at personliggøre til dit barn. Du kan se hele udvalget her.

2. Udfyld alle felterne med dit barns oplysninger - herunder navn, fødselsdato samt farve og skrifttype på plakaten. Giv dig endelig god tid, så du er helt sikker på, at alt bliver indtastet korrekt. 

3. Klik "Gem og se eksempel". Kontrollér at de indtastede oplysninger er korrekte, og som du ønsker dem. Finder du fejl i informationerne, kan du gå tilbage til redigeringen ved at klikke "Ret informationer". Når alt ser fint ud, kan du klikke "Tilføj plakaten til kurven". 

4. Nu bliver du ført videre til varekurven. Her kan du se din bestillingsoversigt og evt. tilføje flere produkter, inden du accepterer handelsbetingelserne og klikker "Til kassen". 

5. I det sidste step indtastes fakturerings- samt leveringsoplysninger, hvorefter du klikker "Til betaling" for at gennemføre din ordre. 

Så snart din ordre er gennemført, vil du modtage en ordrebekræftelse samt kvittering fra os på mail. Her opfordrer vi igen til at dobbelttjekke, at de indtastede informationer er korrekte, så der ikke opstår fejl i din plakat. Vær opmærksom på, at du har 1 time til at ændre i din bestilling, før den går videre i produktion, og at det herefter ikke vil være muligt at foretage ændringer.

Hvordan finder jeg bøger til en bestemt aldersgruppe eller et bestemt antal hovedpersoner?

Er du på udkig efter bøger til en bestemt aldersgruppe, kan du klikke "0-4 år" eller "5-10 år" i øverste venstre hjørne og herefter få en oversigt over bøgerne til den pågældende aldersgruppe. Søger du derimod en bog med et bestemt antal hovedpersoner, kan du bruge vores søgefunktion "Kategorier", som befinder sig i øverste højre hjørne. Her kan du desuden søge efter andre kategorier såsom nyheder, vigtige begivenheder eller bestsellers.

Hvordan bestiller jeg en bog på et andet sprog?

Hos Min Bedste Bog kan du bestille bøger på mere end 14 forskellige sprog. Ønsker du at bestille en bog på et andet sprog, skal du først vælge, hvilken bog du ønsker at bestille fra udvalget her. Dernæst skal du klikke "Skift sprog", hvortil det vil være muligt at vælge fra oversigten. Fremgår det ønskede sprog ikke af listen på den pågældende bog, er bogen desværre ikke oversat til dette sprog.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er 4-5 hverdage. Dette er inklusiv produktionstiden.

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

Når du bestiller til en dansk adresse på minbedstebog.dk leveres din pakke af DAO. Her kan du både vælge levering til pakkeshop samt hjemmeadresse. 

Ønsker du i stedet at sende din pakke til en udenlandsk adresse, tilbyder vi også levering til mere end 20 forskellige lande. Disse lande samt de pågældende leveringsmetoder vil fremgå på siden, når du indtaster leveringsadressen.

Hvorfor er min ordre opdelt i flere forsendelser?

Har du bestilt mere end syv bøger, vil vi typisk dele din ordre op i flere forsendelser, da vi kun har mulighed for at sende op til seks bøger samlet. Ligeledes vil din ordre også blive opdelt i flere forsendelser, hvis den indeholder både bøger og plakater for at beskytte produkterne bedst muligt under leveringen. Er din ordre opdelt i flere forsendelser, vil du modtage separate Track & Trace numre, som kan spores særskilt. Ligeledes vil du naturligvis kun blive opkrævet fragt for én forsendelse.

Vedlægges der en faktura i pakken?

Nej, al information omkring din ordre sendes udelukkende til den mail, som er oplyst i forbindelse med bestillingen - herunder også din faktura.

Hvordan indtaster jeg et gavekort eller en rabatkode?

Ønsker du at benytte dig af et gavekort eller en rabatkode, skal denne indtastes i varekurven på følgende vis: 

1. Gå til varekurven og klik på "Indtast gavekort eller rabatkode" under bestillingsoversigten. 

2. Indtast da gavekortet eller rabatkoden i det hvide felt og klik "Brug rabatkode".

Hvad gør jeg, hvis der er en fejl i min ordre?

Hvis du opdager en fejl i enten teksten eller illustrationerne, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice via info@minbedstebog.dk, så vi kan hjælpe med at gennemskue, hvorfor fejlen er opstået og dernæst finde en god løsning.

Hvordan foretager jeg en reklamation af en beskadiget pakke?

Hvis uheldet skulle være ude, og din pakke er blevet beskadiget, hjælper vi naturligvis med en reklamation. Kontakt os da på info@minbedstebog.dk og husk at oplyse dit ordrenummer samt vedhæfte billeder af skaden. 


Kunne du ikke finde svaret på dit spørgsmål her, så kontakt endelig vores kundeservice på info@minbedstebog.dk, hvor vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage.