🎄 Sidste chance for at bestille din personlige julegave er den 21/12-2017 kl. 12 :) 🎄

Hjælp

  • Hvordan bestiller jeg en bog med mit barn i hovedrollen?
    For at tilpasse og bestille en bog skal du igennem disse enkle trin:
    1. Udvælg den titel/historie du synes bedst om og som du synes egner sig til barnet.
    2. Klik ”Gør bogen personlig”.
    3. Udfyld alle felter med oplysninger der skal indgå i bogen. – det er VIGTIGT at alle felter udfyldes og at de udfyldes korrekt!
    4. Vælg køn, hår og hudfarve til den lille hovedperson har, samt hvilken hår og hudfarve de øvrige karaktere skal have.
    5. Klik ”Færdig”.
    6. Kontroller på denne side, at de indtastede oplysninger samt bogens personlige forside er korrekte og som du ønsker dem.
    7. Finder du fejl i informationerne du har modtaget? Klik da ”Ret i informationerne”.
      - Ser alt derimod fint ud? Klik ”Tilføj til kurv”
    8. Gennemse ordren og klik ”Gå til kassen”
    9. Indtast leveringsoplysninger samt telefonnummer
    10. Accepter vores handelsbetingelser
    11. Du viderestilles herefter til et sikkert betalingsvindue
      – beløbet for din ordre trækkes først, når vi har sendt bogen afsted til dig.

    Skulle du have spørgsmål omkring en bestemt bog, eller under bestillingsprocessen, er du naturligvis velkommen til at skrive til os på info@minbedstebog.dk eller ringe på tlf. 38400067.
  • Er der begrænsning på hvor langt barnets navn kan være?
    Nej, det er der ikke; men vær opmærksom på, at et meget langt navn giver design/layoutmæssige udfordringer da teksten forskubbes.
  • Kan man selv ændre hudfave på dem der er med i bogen?
    Ja, når du bestiller en bog vælger du selv, hvilken hudtone og hårfarve hver enkel karakter skal have. På den måde bliver også illustrationerne helt unikke for dit barns bog.
  • I et af felterne til den bog jeg har valgt, foreslår i at man skriver navn på f.eks. bedstefar. Min dreng har ingen bedsteforældre mere, kan jeg skrive en anden ind i historien?
    Ja, med mindre det er særligt specificeret at det SKAL være netop bedstefar der er med i historien, kan du sagtens skrive f.eks. en onkel, naboen eller en ældre ven af barnet, ind i historien.
  • Hvad sker der hvis jeg glemmer at udfylde et felt under personaliseringen/bestillingen af bogen – eller hvis jeg fx skriver et forkert navn?
    Så vil denne oplysning mangle eller stå forkert i bogens tekst og teksten vil ingen mening give! Det er derfor yderst vigtigt at der indtastes korrekt data i alle de påkrævede felter under bestillingen.
  • Kan jeg være sikker på, at der ikke vedlægges en faktura eller lign i pakken, hvis jeg ønsker at sende bogen direkte til barnet der skal modtage bogen?
    Alle fakturaer, ordrebekræftelser og andet info med priser, vil udelukkende blive sendt pr. e-mail til den e-mail-adresse der er oplyst ved bestillingen.
  • Hvor lang tid går der fra jeg bestiller til jeg modtager bogen?
    Vi producerer og afsender som hovedregel indenfor 2-4 hverdage og vi sender den derefter straks afsted til dig med PostNord (Tidligere Post Danmark).
  • Er det sikkert at betale med mit betalingskort på denne side?
    Selvfølgelig, vi benytter E-Pay som er certificeret efter PCI-standarden. Læs mere om E-pay her: www.e-pay.dk
  • Hvad koster fragten?
    Ordre der indeholder en bog vil blive faktureret 29 kr. for forsendelse til en PostNord Pakkeboks nær dig.
    Ønsker du at pakken sendes direkte til din adresse eller en til alternativ adresse feks. til din arbejdsplads, vil forsendelsen faktureres med 39 kr.
    Ordre der indeholder to eller flere bøger, sendes fragtfrit til PostNord pakkeboks. Ønsker du at pakken, der indeholder to eller flere bøger sendes direkte til dig, vil forsendelsen faktureres med 19 kr.

    BEMÆRK at vælger du at pakken skal leveres direkte til din privat adresse accepterer du samtidig at PostNord må aflevere pakken i din postkasse eller stille den ved din hoveddør, såfremt ingen er hjemme til at modtage den.
    Der kan desværre ikke afhentes varer på vores lager.
  • Hvad gør jeg hvis der er fejl i bogen som jeg har modtaget?
    Skulle der mod al forventning være opstået en fejl i din ordre, så send straks en mail til info@minbedstebog.dk så erstatter vi naturligvis din bog hurtigst muligt.
    Skyldes fejlen, at du har indtastet forkerte informationer ved bestillingen, kan vi desværre ikke erstatte bogen. Men kontakt os gerne alligevel, så vi kan finde en hurtig løsning til dig.